donderdag 2 februari 2012

Excursie dag 3

Hallo allemaal! Ik ben weer heel erg moe, want we zijn vandaag gaan wandelen in Kopenhagen met de klas. Het was suuuppeer koud, maar ik was goed ingepakt dus ik kon er wel tegen. Ik heb veel mooie dingen gezien, zoals de nieuwe haven, het gebouw waar de koninklijke familie in woont, Tivoli (pretpark), enzovoort! En we hebben ook nog ontdekt waarom het altijd zo stil is in de trein! Er stond '' stille zone" , want natuurlijk ''stille zone'' betekent :D ! Ik vind dit wel een goed initiatief omdat je echt kan genieten van de rust in de trein en het landschap zonder al dat kabaal.
Zo dadelijk gaan we met de trein eventjes naar de winkel om boodschappen te doen. En we moeten hier ook dringend kuisen en wat matten weghalen, want Hanne s. heeft last van een allergie en krijgt er een rood gezicht van! ocharme!


Charlotte en Hanne s. zijn nu naar school omdat ze daar kunnen zingen met het koor. Ik ben thuisgebleven om de boodschappen mee te doen en te koken. Als ze het koor tof vinden ga ik ook meedoen! Ik ben erg benieuwd naar mijn extra gekozen vak 'visual art'. Er zijn maar 5 studenten die voor dit kunstvak gekozen hebben, waar ik toch van schrok! Zeker omdat er ook veel studenten kleuteronderwijs bij zijn! De meesten kozen voor Physical education (lichamelijke opvoeding).

Gelukkige groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten