zondag 12 februari 2012

Night out!

Amai mijn voeten! We zijn vannacht uitgegaan in Kopenhagen voor de eerste keer! 5 uur was het toen ik in mijn bed lag! Eerst zijn we bij Emil, een Deense student een pre-drink gaan doen omdat dit goedkoper is dan in bars te gaan drinken.

Daarna zijn een deel van de studenten naar huis vertrokken (ik denk dat het toen 11u was) en een deel vertrok met de bus naar een dancing/bar. Een deel van de groep was achtergebleven aan de bushalte en hadden de bus gemist omdat ze er niet op mochten met hun blikjes bier! Dus zij gingen later aankomen. We moesten onze identiteitskaart laten zien en 10 euro betalen. 10 euro inkom en dan mochten we tot 1 uur gratis drinken. Iedereen ging er voluit voor! één van de Spanjaarden kon terug naar huis vertrekken, want hij had geen pas bij! De meeste hebben heel de tijd gin-tonic gedronken (kost normaal 10 euro per stuk) en ik ook! Ik vond het wel super leuk, want ik kon er dansen :) Ik dans liever, dan dat ik op mijn gat zit! En ik vond het ook leuk dat je alle klasgenootjes eens op een andere manier leert kennen. Oh ja, ik heb ook nog even plat op de grond gelegen met twee heel zware mannen op mij, omdat er gevochten werd en ik viel los op de grond! En die andere twee vielen toevallig op mij. Auw, mijn rug! Er waren er een paar een goed zat, dus het werd af en toe wel grappig. Florian die de tango probeert aan te leren!? Neje, da wordt niks haha. Ik denk dat hij dat maar eens moet aanleren als hij nuchter is, en dan kan ik met Senne later de tango dansen :D Uiteindelijk ben ik met Hanne S. (de andere Belgen waren na de voordrink naar huis gegaan)vertrokken naar het centraal station om onze trein te halen. Mijn voeten deden pijn!! Wij waren echt gewoon aan het slenteren, en toen begon het nog hard te sneeuwen ook! Om 5 uur lagen we uiteindelijk in ons bed!

Ik mis Senne en onze Fons :) Kga blij zijn als Senne hier aankomt!

tot de volgende ! doeeii

Geen opmerkingen:

Een reactie posten