zondag 5 februari 2012

Weekend in Ishoj 4/2 tot 5/2

Goeiendag!

Ik had een super tijd de afgelopen dagen in Kopenhagen. We zijn met z'n allen naar Ishoj geweest op tweedaagse. Een paar treinen en een 500 meter wandelen, en we kwamen aan bij de hostel waar we zouden verblijven. Ik was vrij enthousiast en een beetje zenuwachtig omdat we elkaar wat beter gingen leren kennen. We waren mooi op tijd maar we moesten grappig genoeg 2 uur wachten op , jaja ...de Spanjaarden :D Ze waren 'een beetje' te laat. Daarna zijn we wat spelletjes gaan doen, hebben we lekker gegeten en zijn we nog wat spelletjes gaan spelen in de gang. Om 1 uur lagen we in ons bed. De ochtend nadien moesten we om 7u30 opstaan want het was om 8uur ontbijt. Het eten was echt heel lekker altijd. Ze hadden zelfs koffiekoeken. En het leukste aan dit alles, is dat heel het weekend gratis was blijkbaar voor ons. Maarja , ik sta open voor verrassingen! Eerst afwachten of we rekeningen krijgen!



We zijn na het middagmaal naar de zee vertrokken. Hier keek ik het hardst naar uit, omdat het landschap lekker wit is. Dus dan kon ik wat leuke foto's trekken! Op weg wat sneeuwballengevechtjes gehouden met de anderen, en bij aankomst stond ik toch even met mijn mond open hoor! Een blauwe zee met palmbomen kan in mijn ogen niet op tegen deze prachtige bevrozen zee! De elanden uit Zweden komen zelfs over gewandeld tot in Denemarken! Dus af en toe heb je eens een eland voor je neus staan! Moet kunnen!

Het was een heel leuk weekend! Zo dadelijk gaan we spaghetti eten! Met groentjes dus ik kijk er al naar uit! Ik ga weer vroeg slapen (rond 21u) want morgen moeten we opnieuw op school zijn. Het is echt heel vermoeiend om alles in het Engels te doen. Maar ik merk al dat na deze eerste week mijn Engels al beter is en meer een automatisme. Nu ga ik de tafel dekken! Tot de volgende en groetjes aan iedereen! :)

2 opmerkingen:

  1. Hei Claudia,

    Dat ziet er daar leuk uit! Fijn te lezen dat je daar zoveel plezante dingen meemaakt! Geniet er nog van, ik volg je blog hier vanuit Belgiƫ met ons Leonneke op mijn schoot!

    Groetjes
    Elien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankuwel Elien voor de reactie! Ik hoop dat alles goed gaat met Leon, en dat hij later ook op erasmus zal gaan :) want het is een super ervaring! Geniet van het thuis-zijn !

      Groetjes
      Claudia

      Verwijderen